Güncel Haberler

Küresel fenomenler Türkiye'yi 1,3 milyar insana tanıttı

Oluşturulma tarihi: 27 Kasım 2025 12:40

100 uluslararası influencer Türkiye'yi ziyaret etti ve paylaşımları 1,3 milyar kişi tarafından görüntülendi.

“Türk Hava Yolları ile Türkiye'den Selamlar” konaklama projesi, yakın zamanda TGA (Türk Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı) ve Türk Hava Yolları işbirliğiyle hayata geçirildi. Proje kapsamında dijital platformlarda toplam 250 milyonun üzerinde takipçisi olan 100'e yakın influencer Türkiye'de ağırlandı. Bu kapsamlı kampanya bugüne kadarki en çok platformlu influencer çalışması olarak konumlanıyor. Instagram, TikTok, YouTube, Pinterest ve Google Haritalar'da paylaşılan binlerce içerik sayesinde toplam 1,3 milyar görüntülemeye ulaşan proje, güçlü bir küresel tanıtım etkisi yarattı.

Türkiye SEYAHATİNİN LEZZETİ VE MİRASI DÜNYA SAHNESİNDE

Projede ABD, Kanada, Arjantin, Meksika ve Brezilya gibi ülkelerden önde gelen içerik yaratıcıları yer aldı. Amerika Birleşik Devletleri'nin en etkili “foodie” hesaplarını içeren bu grup, her biri 15 milyona ulaşan takipçi kitlesine sahip isimlerden oluşuyor. Projede yer alan konuklar; Gastronomi ve seyahat sektörlerinde küresel trendleri şekillendiren profiller olarak yer aldılar. Influencer kategorilerine göre özelleştirilmiş deneyim puanları, her destinasyonun kültürel, doğal ve gastronomik değerlerinin güçlü bir şekilde vurgulanması anlamına geliyordu.

Küresel fenomenler Türkiye'yi 1,3 milyar insana tanıttı

Türkiye'nin tanıtımında tarihi bir başarı: 16,4 milyon euroluk küresel etki

Proje bugüne kadar düzenlenen en platformlar arası influencer kampanyası olarak konumlandırıldı. Kampanya kapsamında 3.968 Instagram hikayesi, 470 Instagram gönderisi, 138 TikTok videosu ve 7 YouTube videosu paylaşıldı. İçerikler Instagram, TikTok, YouTube, Pinterest ve Google Haritalar üzerinden geniş bir kitleye ulaşarak toplamda 1,3 milyar izlenmeye ulaştı. Üretilen içeriklerin %14'ü YouTube, TikTok ve Instagram'da kalıcı içerik olarak yayınlanarak kampanyanın görünürlüğü sürdürülebilir hale getirildi. Kampanya uluslararası alanda da güçlü bir etki yaratarak 16,4 milyon Euro'luk kazanılmış medya değerine (EMV) ulaştı.

Küresel fenomenler Türkiye'yi 1,3 milyar insana tanıttı

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu