VYMER, “En İyi Kamu Hizmeti” kategorisinde ikinci ödülü aldı

Vimer, Contact Center World tarafından düzenlenen 2025 En İyi Performans Ödülleri'nde yarıştı.
İletişim Merkezi Dünyası, çağrı merkezi ve müşteri deneyimi alanında dünyanın en büyük profesyonel kuruluşlarından biri olarak bilinir. Organizasyon 200'den fazla ülkede faaliyet göstermektedir ve sektörün küresel ölçekte gelişimine katkıda bulunmaktadır. Her yıl organize edilen en iyi küresel ödüller, çağrı merkezi ve müşterinin deneyimi alanındaki en iyi uygulamaları teşvik ederek uluslararası arenadaki kurumları, yöneticileri ve ekipleri tanıtmak ve ödüllendirmek amacıyla.
Bu yıl 20. kez düzenlenen ödül programı, Türkiye de dahil olmak üzere 83 ülkeden 2 binden fazla 500 soru yaptı. Başvurular bağımsız jüri üyeleri tarafından özgünlük, etkili başvuru, sonuçlar ve sürdürülebilirlik gibi kriterler temelinde değerlendirildi. Gelir İdaresi'nde faaliyet gösteren Vimer, Avrupa Bölge Finali, Orta Doğu ve Afrika'daki rekabetin “en iyi kamu hizmeti” kategorisinde yarıştı. Berlin Bölgesel Etkinliği'nde Vimer, kategoride ikinci ödülü olan Gümüş Madalya aldı. Yarışmada birincilik ödülü ve üçüncü ödül Suudi Arabistan'dı.
Hizmetin çeşitliliğini artırın
Vimer, kamu sektöründe kurulan ilk mesleki çağrı merkezi olma özelliğine sahiptir ve vergi mevzuatı ve vergi mevzuatı ve işlemleri ile ilgili faaliyetlerini 17 yıl boyunca vergi uyarıları, borç soruşturması ve elektronik sorular alarak sürdürmüştür.
Vimer, günde ortalama 5 bin çağrı, 2024'te 1 milyon 23 bin 118 çağrıya cevap verdi. Vimer, teknolojik altyapılarını güçlendirmeye, çalışanların personelini genişletmeye ve vergi mükelleflerine daha fazla hizmet vermek için hizmetin çeşitliliğini artırmaya devam ediyor.
Tüm Türkiye'deki vergi kayıplarını ve kayıplarını önlemek için Vimer, Dijital Vergi Ofisi, Sosyal Medya Hesapları, WhatsApp ve Bent kanallarını kullanarak bildirim bildirimleri alır. Gerekli takip ve kontrol prosedürleri, bildirim bildirimlerinin hızlı bir şekilde sonuçlandırılması için Vimer tarafından gerçekleştirilir.
Yapay zekanın entegrasyonu gerçekleştirilir
Vimer, vergi mükelleflerine günde 24 saat 7 gün 24 saat ile dijital dijital vergi asistanı ile hizmet vermektedir. Mevcut vergi mevzuatına anında erişim sundukları için vergi mükelleflerinin sorularını cevaplayarak onlara doğru yönlendirir.
Ayrıca yaşlı, engelli ve hasta vergi mükellefleri için özel hizmetler sunan Vimer, vergi bürosuna gidemeyen bu vergi mükelleflerinin adresinde kiralama beyanları almak için bir randevu alıyor.
Kesintisiz hizmetler sunmak için, sürekli sağlamak için yapay zekanın entegrasyonu ile faaliyetlerini sürdüren Vimer, hafta içi “+90 312 189 1122” yurtdışından 09.00-18.00'da ulaşılabilir.
“Ödül, hizmetin kalitesinin kaydı”
Hazine ve Maliye Bakanı Şimşek, bu başarının, çağrı merkezi sektöründe kamu hizmetinde sağlanan hizmetin kalitesini uluslararası kabul ettiğini ve aşağıdaki değerlendirmeleri yaptığını açıkladı:
“İkinci derece, Vimer hizmetinin sunum kalitesinin, çalışanların kalitesinin ve dijital dönüşüm yeterliliğinin kaydedildiğini göstermektedir. Vimer, vergi mükelleflerine yönelik hizmet yaklaşımı ile vergi mükelleflerine yönelik hizmet yaklaşımı ile kalite ve etkili bir hizmet sunmaya devam eder, vergi farkındalıklarını artırmak ve gönüllü uyumluluklarını artırdığımız, yükümlülüklerini artıracak.